2 dagar med aktiviteter!

Tjenare tjenare!
Hur står det till med alla?
De senaste dagarna har jag haft fullt upp. Från tidigt på morgonen till sent på kvällen.
Söndagen bestod av bushwalks i Wilsons prom. Lämna huset kl 0700 och kom hem 2300.
En lång dag med andra ord! Men underbart och enort kul!
Totalt bestod det av två vandringar och en tid på stranden med klarblåt hav! :D
Måndagen drog vi och paddla kajak. Totalt i ca 8-9 timmar. Man blir lätt solbränd på de viset ;)
Och man får grymt ont i armarna ;) hehe..
Men vilken upplevelse de var att komma paddlande in i Melbourne city!
Och detta var allt från mig denna gång! Nu blir det sömn för jag är slutkörd! Och imorn blir det att träffa Daniel som sitter på planet mot Melbourne just nu :)

Jag kommer ladda upp bilderna på Facebook! Är så jäkla trött att jag somnar snart!

Take care! Och skriv en rad vetja!
Jag håller ett öga på dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0