Hejsan alla Glada!!

Hejsan alla glada som sagt!

Maste erkanna att jag ar lite avis pa Svenskarna just nu, saknar snon sa har i jul tider.. Blir liksom ingen riktig jul kanlsa utan sno! Och jag kan ju inte liksom ha frysen oppen bara for att fa lite jul kansla heller! El har nere ar svin dyrt!


Sa lite uppdates da, jobbar lite mer inom Catering. Har aven borjat och slutat jobbet inom dorr till dorr forsaljning.
Jag jobbade 3 dagar sen blev jag sjuk och efter de sa sluta jag. De jobb jag gor har nere skall vara nat jag vaxer av eller nat som ar kul. Tyvarr var dorrforsaljare inget av dessa. Jag ar mer service manniska och kor mer pa kvalietet an kvantitet. Dvs motsattsen till en dorrforsaljare.


Som sagt sa blev jag sjuk. Och har nu(ja jag e fortfarande sjuk) har jag varit sjuk i over en vecka. Hade feber hela forsta veckan och blev allmant deprimerad over allt och ingenting. Dels pga av att jul kanslan inte infinner sig(da jag tycker om julstammningen ganska mycket faktist) och dels for att jag var sjuk och inte hade mojlighet till nagot.

Men nu har jag fatt i gang hjarnan igen och borjat tanka pa ratt spar igen(hoppas jag). Men da jag fortfarande ar sjuk sa kan nog lite negativa tankar infinna sig. Men jag tror jag kommer bli frisk under helgen sa det ar bara att halla tummarna.

Mer nyhet an sa har jag tyvarr inte... Har som sagt varit sjuk och atit vitlok mm for att bli bra. Roligare an sa har jag inte haft det tyvarr.


Aja.. Snart ar jul och nyar har.. Sensation White pa nyar med Daniel, biljetter bestallda.
Ser fram emot tiden dar man reser runt och delar upplevelserna langs vagen med en riktigt god van!

Roligare att snacka om saker och ting man upplevt nar man kommer hem..


Borjar ocksa se fram emot att komma hem och traffa alla nara och kara! Borja satsa pa utbildningar och jobb mer samt skaffa egen bostad och ny bil. Mycket man ska gora nar man kommer hem.

Hoppas bara man har pengar nog till allt :P


Pa tal om bostad sa far jag lov att flytta ur huset jag bor i nu da det nya nyinflyttande damerna kanner sig obekvam med en man i huset. Och da jag inte hyr utan bara lanar sa far jag lov att lamna huset tyvarr.

Men jag har redan bokat boende pa Coffee Palace!
(Grymt stalle att bo pa om ni nagonsin ar i Australien och Melbourne)




Ovrigt idag sa har jag varit och klippt mig(det var pa tiden) och handlat lite frukt och gront pa Victoria Market.
Och i kvall blir det gryta med sweet and sour samt lite annat gott!





Skot om er gott folk och skriv garna om ni har vagarna forbi :)


Kommentarer
Postat av: Linn

kom tillbaka till sverige då?=)

vi saknar dig med! =D

2009-12-20 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0