Im alive!

Hejsan alla!
Jag har varit lite dalig pa att uppdatera pa sistone jag vet.

Sa har kommer lite snabbt en del saker..

Kom tillbaka till Melbourne och fick tillbaka min laddare till mobilen..

Sedan dess har jag varit ute lite med vanner och jobbat.
Samt aven bytt rum i huset jag bor i. Sa nu har jag sang! :D yay!

En del har flyttat ut dar ifran men nya har flyttat in.

Vad mer har hant? Jo jobbet ja..

Jobbade pa en catering firma i 3 timmar och tjana 100 dollar.. dvs ca 200 kr timmen :D
Efter de har jag fatt ett par erbjudanden till nar det galler jobb inom catering. ca 20-25 dollar timmen.

Har aven sokt till ett jobb som dorr till dorr forsaljare. Inte det basta men det ar jobb. Och jag far 200 dollar i veckan aven om jag inte saljer nat. Vilket ar bra.

I tisdags var jag aven ute och festa lite.. Massor av vanner var ut och vi hade enormt kul.
Jag lyckades delta i en dans tavling pa nagot satt fuller som jag var... Och jag blev vinnaren ocksa av 6 deltagare :P Fattar inte hur dock... Men men.. fick 4 gratis drinkar..

Mycket mer an sa har inte hant...

I slutet av dec kommer en av mina basta vanner ner hit vilket jag ser valdigt mycket fram emot :)
Ska se till och hitta biljetter till nyaret bara :) Ska boka hajbur idag ocksa tanke jag.. ;) hehe..

Nej nu ska jag ivag och ata lunch.. Skot om er!
Och jag ber om ursakt for min hastiga blogg.. Hoppas den inte var for rorig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu har det varit lite dåligt med uppdatering. Men vet iaf att du druckit glögg haha :)

2009-12-13 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0