Krokisar

Ja sa har vi varit i Cairns nagra dagar nu.. Igar var vi ut till en RIKTIG krokodilfram(alltsa ingen turist farm)
Och dar sag vi manga stora och sma krokisar :D hehe.. Nice ;) En lang battur dit och  intressant fakta om trakten.

Var aven pa en stor utekvall igar, ladies night. Manga fina damer dar ute.. Vid ett tillfalle sa bjod de pa stripp for tjejerna.. Dar frivilliga man skulle upp pa scen. Jag tankte "ah vafan.. varfor inte". Tydligen sa finns det filmat bild bevis.. :-o Not good!! Men vad tusan. Det var bara en kul grej :) Och lite av en tavling :p

Fick aven reda pa igar att jag kommer inga i en arbetsgrupp jag sokt till inom en frivillig organisation som jag jobbat inom en tid. Mest arbetat lokalt tidigare, men denna arbets grupp forhaller sig till ett rikstakande arbete. Sa detta ser jag starkt fram emot. Forsta motet vantas bokas nar de vet exakt datum da jag aker hem till Sverige igen.

Sa ni vantar jag bara pa uppgifter fram flygbolaget om detaljer och datum for hemresan.

Detta var allt for denna gang! Adjo! :) Nu ska jag till DHL och hamta upp mitt visa kort! :)

Kommentarer
Postat av: Brorsan i By

Hej på dig:)

Du ser ut att trivas "over there";) Ha nu det så bra sista tiden. Snart är du tillbaka i verkligheten;) Kram la familia

2010-02-22 @ 18:21:34
Postat av: Sandra

Att du vågar, jag förstår inte hur du vågar utsätta dig hör hajar och krokodilfarmar. Du är som Indiana Jones...hehe. Fast utan hatten då :) Den filmen skulle jag gärna vilja se på, tror den kan vara bra.

Grattis till arbetet, skrev just i mailet till dig att du skulle söka dig till någon organisation och så blev det tydligen åh. Vad kul, hoppas det kommer funka bra.



Kram

2010-02-23 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0