Adelaide

Hejsan.
Efter en oturs förföljd förmiddag i går så vände turen efter kl 11. Föraren i den andra bilen är gripen och jag åkte till polisstationen för att skriva på rapporten av min anmälan.
Efter de bar det av till havet, efter att jag tog en powernap i bilen. Blev ju inte så mycket sova i morse.
Soligt, vackert väder, varmt och en massa människor.
Så tog man sig en promis längs stranden... Skönt och avslappnande måste jag säga..
Sedan åkte jag längs stranden ett tag med bilen.. tänkte rulla in mot staden igen..
Men helt plötsligt känner jag igen mig... svänger av på en sidoväg och känner igen mig ännu mer...
Följer den bekanta vägen och hamnar utanför huset där jag bodde 2006. Helt slumpmässigt... :P
Så jag går och knackar på :)
Det hela slutar med att jag får husrum för två dagar. Plus att det är grymt kul att träffa dem igen. Sist jag var här var det första anhalten på min resa, och första gången jag var långt hemmifrån. Så man hade lite dålig självkänsla på den tiden. :P Adrian är i WA, så jag funderar om jag har tid att åka dit och hälsa på honom. Vi får se :)
Sen sova! SKÖÖÖNT!!! Och en duscha också :P
Idag blir det tvätta lite och in i stan och kanske ner på stranden en snabbis :)
Hade bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0