En grymt dalig dag.. och kl e bara 10:40

OTUR! Och klockan ar inte 11 annu :(
Hyrde igar en bil for att kora till Adelaide. Val har sa parkerar jag inne i stan i vantan pa att en resebyra skall oppna.. Sa jag tar mig en lur i bilen.. Kring 7 sa smaller det hogt till i bilen och bilen flyttas 1-2 meter. Jag stiger ut ur bilen och ser en Nissan gra sport bil backa ut ur min bil och snabbt branna dar ifran.

Jag drabbades av en Hitt and Run! Bilen som korde in i mig fick dock mer skador an min bil. Men likval sa stack dom fran platsen och jag far lov att betala skadorna pa hyr bilen. KUL!!!

Det blev punktering pa framdacket (slog i trotoaren vid krachen) och bakdelen ar smulor.
Polis ar inkopplad och forsoker hitta idioterna.


Utover de da? Det blir ingen hajbur..
Krangel med bokingen. ALLT ar fullt!!!!! En vecka till nasta mojlighet... och det hinner inte jag!!!
:( SKIT! (ursakta spraket)

Jag tycker inte om Adelaide nu... Fattas bara att nagon gjort inbrott i bilen nar jag kommer tillbaka snart.


This is not my day!!!! Langtar efter vastkusten och road trippen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skojar, det blir ju bara värre och värre. vad är det för ställe du har pkt till istället, kom hem istället så slipper du sån otur hela tiden.Tycker synd om dig vännen, men du skadade dig iaf inte, det hade varit ännu värre. Hoppas du kan få njuta sista delev av tiden nu och slippa all denna otur.

2010-02-16 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0