Uppdatering 2.0 eller nat :D

Tjolahopp tjolahej!
Hur star det till med mannskligheten? Eller har alla frusit ihjal i Europa?

Har kommer lite uppdateringar igen da :) Har ater fatt klagomal pa att jag ar for dalig pa att uppdatera ;P haha...
DETALJER!!!


Vad har hant sedan sist da?

Inte sa mycket..

Pa lordagen blev det en forfest utan dess like.. Bild bevis finns, men allt publiceras inte ;P haha..
Forfest som borjar kring 20 00 och ska fortsatta ut pa stan.. men istallet blir vi kvar och spelar ol spel och mycket annat till kl 5 pa morgonen.. da var det tydligen massage dags :P hahaha.. Grymt nice fest med otroligt roliga manniskor!! Detta maste ske fler ganger! :D

Pa mandagen blev det IKEA och kottbullar :D Samt kopte Kaviar at Sofia.. :P hehe.. Denna dag var det 43 grader ute sa vi holl oss inne ;) Var som att komma ut i en bastu efterat.. Usch!

Pa tisdagen blev det att skicka ivag Daniel till Sydney. Jag har redan varit dar sa jag hade inget intresse av att aka dit igen.. Han kommer pa lordag mota upp mig i Adelaide :)  Sedan bar det av till Perth.

Onsdagen gick Ida och jag pa stan lite och hade nagra intressanta samtal.. samt aven massa planerings snack for vast kustens road trip om nagra veckor.. Sedan blev det bio "Have you heard about the Morgans". Helt okej film..

Sedan blev det av hem och packa lite.. Ska idag Torsdag ta mig till Adelaide.. Pa nagot satt.. :P Har checkat ut sa jag har inte sa mycket val :P

Aja nu hinner jag inte skriva mer!

Nasta gang jag skriver KANSKE blir efter min tur till Port Lincon och HAJBUR! ;)
Take Care everyone!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0